Mijn account
MIJN ACCOUNT, DE MEEST GESTELDE VRAGEN
Hier vindt u een antwoord op de meeste vragen. Mocht u toch nog een andere vraag hebben, aarzel dan zeker niet om ons te contacteren!
Hoe maak ik een account aan?
Om een account aan te maken, klikt u bovenaan onze website op "Mijn account", vervolgens op "Maak een account aan" en vult u het registratieformulier in. In enkele klikken bent u klaar!
Hoe plaats ik mijn eerste bestelling via rajapack.be?
Met slechts enkele klikken heeft u via rajapack.be toegang tot duizenden producten. Heeft u het juiste product gekozen? Plaats het dan eenvoudig in het winkelwagentje en beëindig uw aankopen. Indien u nog geen account hebt, kan u dit in een volgende stap aanmaken. Zo beschikken we over alle correcte informatie m.b.t. uw levering en facturatie.
Vervolgens vragen we u om een gepaste betaalmethode te selecteren. U kan daarbij kiezen uit Bancontact, kredietkaart, Paypal of overschrijving. Na uw bestelling krijgt u onmiddellijk een bevestigingsmail met een overzicht van uw bestelde producten en de daaraan verbonden voorwaarden.
Wenst u meer informatie over onze expreslevering, een internationale levering, onze verpakkingen op maat of wilt u een gratis offerte aanvragen, bel ons dan vrijblijvend op 012 260 260 of mail naar sales@rajapack.be.
Hoe plaats ik als bestaande RAJA-klant een online bestelling indien ik nog geen account heb?
Wie in het verleden reeds telefonisch of per e-mail bestelde bij RAJA, kan dit ook eenvoudig online doen via onze webshop. Het volstaat daarbij om in enkele stappen een online account aan te maken. Ga hiervoor naar “Mijn account” rechtsboven op de website. Vervolgens kiest u voor “Maak een account aan”. Hierin kan u alle informatie invullen die nodig is voor de levering en facturatie van uw bestellingen. Zodra u klaar bent met het aanmaken van uw account kan u uw online bestelling in alle gemak afronden.
Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten. Wat moet ik doen?
Uw gebruikersnaam komt overeen met het e-mailadres dat u opgaf bij het aanmaken van uw account. Bent u deze vergeten of werkt deze plots niet meer, bel ons dan op 012 260 260 of mail naar sales@rajapack.be zodat we u zo snel mogelijk kunnen verderhelpen.
Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Wat moet ik doen?
Ga naar “Mijn account” (rechts bovenaan op elke webpagina) en klik vervolgens op “wachtwoord vergeten”. Vul hier het e-mailadres in waarmee u uw online account in het verleden hebt geregistreerd. Hierna versturen we u een e-mail met een beveiligde link waarmee u uw wachtwoord kunt resetten. U kan uw nieuw wachtwoord dan onmiddellijk gebruiken op rajapack.be. Voor meer informatie kan u contact met ons opnemen via 012 260 260 of sales@rajapack.be.
Hoe kan ik mijn bestelgeschiedenis raadplegen?
Log in op uw account via de knop “Mijn account” (rechts bovenaan op elke webpagina). Na het aanmelden klikt u op “Mijn bestellingen”. Hier vindt u een overzicht van uw volledige bestelgeschiedenis. U kan de details van elke bestelling raadplegen of bestellingen afdrukken, opslaan en verzenden via e-mail. Voor meer informatie over een geplaatste of reeds geleverde bestelling kan u contact met ons opnemen via 012 260 260 of sales@rajapack.be.
Hoe kan ik mijn accountgegevens aanpassen?
Log in op uw account via de knop “Mijn account” (rechts bovenaan op elke webpagina). Na het aanmelden klikt u op “Mijn profiel” om uw gegevens te raadplegen en te updaten. Zo kan u onder andere uw adres aanpassen of een nieuw adres aanmaken. Dit wordt dan automatisch toegevoegd aan uw adreslijst en kan voor toekomstige bestelling worden gebruikt. Voor meer informatie kan u contact met ons opnemen via 012 260 260 of sales@rajapack.be.
Hoe kan ik mijn promocode gebruiken in de webshop?
Beschikt u over een promocode? Dan kan u profiteren van een speciale aanbieding bij een van uw volgende bestellingen. Ga naar rajapack.be en voeg een of meerdere producten toe aan uw winkelmandje. Bij de eerste stap van het bestelproces kan u vervolgens de promocode invoeren. Indien aan de actievoorwaarden werd voldaan, zal de promotie onmiddellijk zichtbaar zijn in uw besteloverzicht. Voor meer informatie kan u contact met ons opnemen via 012 260 260 of sales@rajapack.be.
Hoe creëer of verander ik een adres?
De adressen die aan uw account zijn gekoppeld, kan u op elk moment aanpassen via rajapack.be. U dient zich daarvoor eerst aan te melden via de knop “Mijn account” (rechts bovenaan op elke webpagina). Na het inloggen kiest u voor het tabblad “Mijn profiel”. Vervolgens klikt u door naar “Mijn adressen”. U kan hier een bestaand adres wijzigen of een nieuw adres aanmaken. Dit nieuwe adres wordt dan toegevoegd aan uw lijst zodat u het kan gebruiken bij toekomstige bestellingen. Voor meer informatie kan u contact met ons opnemen via 012 260 260 of sales@rajapack.be.
Ik wens geen nieuwsbrieven meer te ontvangen van RAJA. Hoe pas ik dit aan?
Wenst u via e-mail geen commerciële communicatie meer te ontvangen van RAJA? Klik hiervoor in onze nieuwsbrief op de link “Schrijf u hier uit voor onze nieuwsbrief” (te vinden onderaan elke mail). U kan ook steeds een e-mail sturen naar dpo@rajapack.be om u uit te schrijven.
Ik wens geen catalogi meer te ontvangen van RAJA. Hoe pas ik dit aan?
Om uw adres van de verzendlijst te laten schrappen, kan u dit best even telefonisch doorgeven via 012 260 260 of per mail op dpo@rajapack.be.